  • Data: 2004-08-28 17:43:47
    Temat: Re: Nie chce spłacać kredytu studenckiego.
    Od: "Adam" <f...@m...signature> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie "czemu" a "dlaczego"

    A czemu ? To forma tak samo poprawna tylko potoczna, polecam słownik języka
    polskiego:

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=8034

    >widać że ktoś tutaj nie skończył szkoły wyższej a
    > moze i gimnazium.

    Juz prawie :-) a gimnazjum to nie moje czasy

    >I Widać też sie nie podpisał imieniem i nazwiskiem. A

    Jak ktoś poszuka to znajdzie :) Mi imię wystarczy

    > moze by sie nam pochwalił jaką szkołe skończył. ?

    Średnią - a wyższa jeszcze nie, dopiero dyplom w drodze.

    > A zamiar, tak
    > oczywiście chwalebny. Wyobraż sobie ile jest osób w Polsce które mają
    > taki kredyt jak ja. Gdybym wiedział jak sobie pomóc, pomógłbym i innym.
    > Marek Bryja

    Po 1 nikt kredytu nie kazał brać. A jak się wzięło to trzeba spłacać.

    A po 2 nawet jak sie nie chce spłacać to się nie rozgłasza z tym po forach
    publicznych, na dodatek w sposób umożliwiający bardzo łatwo identyfikację
    osobnika bo trudno wtedy zdecydować czyś bardziej nieuczciwy czy głupi :-)
    Rozumiem, że na ileś tam tysięcy studentów rocznie złodziej musi się trafić
    ale jak jest dodatkowo niezbyt rozgarnięty to kariery poza Samoobroną nie
    zrobi :)

    --
    pozdrawiam,
    Adam