  • Data: 2004-08-29 14:12:58
    Temat: Re: Nie chce spłacać kredytu studenckiego.
    Od: "Banan" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PshemeK <p...@o...pl> napisał(a):

    > Nie da się umoŻyć kredytu.

    Zglos sie do Ministerstwa Edukacji, ktore wymyslilo system kredytow
    studenckich. Swoja droga to ciesz sie, ze tego systemu nie wymyslil Marek
    Pol.

    Po prostu nie splacaj kredztu. Wowczas bank zglosi sie do poreczycieli z
    uprzejma prosba o splate zobowiazania. Dla ciebie minusem bedzie to, ze
    mozesz miec problemy natury prawnej oraz, ze juz zaden bank nie da ci
    kredytu.
    Banan