    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nie chcesz sie stresowac? Zostan hydraulikiem.
    Date: Sat, 28 Aug 2010 13:45:21 +0100

    Jan Werbiński wrote:
    > Coś w tym jest, bo paru znajomych instalatorów (wod, kan, elektryk,
    > płytki) założyło biznesy na wyspach i bardzo dobrze zarabiają.

    Kol. Werbinski>> jest jak powiadasz .Czlowiek bystry zaklada wlasny
    byznes i daje usluge kompleksowa. Instaluje systemy grzewcze
    i bierze od producenta elementy po cenach handlowych. Klient chce miec
    gorace nowoczesne podlogi, chodzace na plaszczu wodnym?
    On to wszystko zalozy, da gwarancje i rekomendacje zadowolonych
    poprzednich klientow. Ale to wszystko kosztuje a ja jako nowy emigrant
    wole zaplacic Szlachcicowi mazowieckiemu co jest slynna zlota raczka.
    Wspolnie skonsumujemy benefity. W tym ukladzie stara babcia co jej
    kran cieknie nie ma u nas zadnej szansy.