  • Data: 2002-06-16 09:36:31
    Temat: Re: Nie chcieli VE
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:02060320503153@polnews.pl...
    > Zdarzyło mi się, że w restauracji nie chcieli przyjąć VE, bo powiedzieli,
    że
    > przyjmują tylko VC. Myślałem, że mają żelazko, ale nie - mieli POS-a. Więc
    > jaka dla nich różnica?

    A nie mieli takiego POSa przenosnego ? On tak na prawde jest off line (jak
    kelner przychodzi do stolika z tym urzadzeniem, to nie ma ono zadnych
    kabelkow, ani antenek), w takim posie mozesz zaplacic tylko karta wypukla.
    Widzialem takiego w Pizza Hut w warszawskiej Promenadzie, nalepki na
    drzwiach nie pozostawialy watpliwosci, ze przyjmuja tylko wypukle (ciekawe
    jak rozwiazali ten problem w okresie promocji Wladcy Pierscieni, przeciez
    intelligontne visy wymagaja autoryzacji).

    Beniowa