    From: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie chcieli VE
    Date: Thu, 27 Jun 2002 13:46:14 +0200

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3D1813DF.C73908B3@go2.pl...
    > na pewno nie 3,5 bo znam sklepy i restauracje ktore maja pos-y z
    > nadajnikiem gsm i obsluga zawsze
    > stara sie najpierw dokonac autoryzacji przez gsm, a jak cos nie wychodzi
    > to dopiero wtedy wyciagaja starego telefonicznego pos-a
    > na moje pytanie dlaczego w takiej kolejnosci powiedzieli, ze autoryzacja
    > przez gsm jest tansza niz przez telefon

    No to pewnie obnizyli, bo widzialem poczatkowa oferte Plusa (gdzies sprzed
    roku) i bylo3,5 zł za polaczenie, ATSD zeby GSM byl tanszy od stacjonarnego
    polaczenia... ho, ho...
    ATSD 2 to dobrze, bo kelner znikajacy z moja (zazwyczaj wypukla) karta
    gdzies na zapleczu wzbudza moj niepokoj, kiedys w Wyborczej (a moze
    Stolecznej) byl taki artykul o przekretach w knajpach na warszawskiej
    starowce i jeden z kelnerow opowiadal, ze mieli od szefa taki prikaz, zeby
    pijanych gosci poznym wieczorem zawsze czardzowac dwa razy (to znaczy dwa
    razy przeciagac karte przez POSa i dwa razy obciazac na te sama kwote),
    podobno wiele ludzi nie kontroluje "az tak" swoich wydatkow. Chcialbym miec
    takie pobory...

    Beniowa