  • Data: 2003-09-22 05:21:16
    Temat: Re: Nie dotarla do mnie karta z mbanku.
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bkl8s7$1el$...@n...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

    > i tu bym nie był taki pewny, gdzieś czytałem (na forum mBanku czy
    > tutaj - nie pamiętam) że aby zablokować odnawianie się karty najpierw
    > należy aktywować obecną i zablokować jej odnawianie; wiem - brzmi
    > mało sensownie ale tak jest.

    Oczywiscie wiem o tym i jest to teoretycznie prawda. Problem w tym, ze takie
    zablokowanie jest czasem nieskuteczne, tak jak w moim przypadku. Na Forum
    jedna osoba pisala, ze udalo sie jej skutecznie zrezygnowac z odnawiania
    dopiero za trzecim telefonem. Normalnie mialbym watpliwosci co do pamieci
    tej osoby, ale po tym jak mnie spotkalo to samo, nie mam powodu jej nie
    wierzyc.

    Dlatego powtarzam - pewniejsza metoda to nieaktywowanie karty. Karta
    nieaktywowana nie jest wznawiana, i ta informacja potwierdza sie zarowno
    teoretycznie jak i praktycznie. Dodatkowo oszczedza sie czas i kilka zlotych
    na telefony.

    > Nie wiem czy ma się tak również do tego przypadku kiedy karta
    > zaginiona jest jednocześnie pierwszą kartą (bo opisywany wyżej
    > przypadek dot. sytuacji kiedy druga karta nie była w ogóle aktywowana
    > a mimo wszystko przysłali kolejną po zakończeniu ważności tej
    > wydanej-nieaktywnej).

    Moment - przyslali Ci karte wznowiona mimo ze nie aktywowales poprzedniej?
    Jestes pewien na 100%?? Podobno to sie nie moze dziac?

    > Najlepiej by osoba zainteresowana zadzwoniła na mLinię i spróbowała
    > zablokować odnawianie się karty do rachunku

    Wlasnie, jak pisalem, taka proba bywa nieskuteczna.

    > proponuje taki myk - założyć sobie drugi rachunek eMax oraz rachunek
    > eKonto (telefonicznie trwa to 20sek.) i jednocześnie złożyć
    > dyspozycję zamknięcia dotychczasowego eMax'a do którego wydana jest
    > karta.

    To jest najlepszy sposob i tez go rozwazalem, ale ja go niestety zastosowac
    nie moge, mimo ze mam juz drugiego eMaksa i eKonto. Nie moge sobie pozwolic
    na usuniecie tego eMaksa, do ktorego przychodzi pasozytnicza karta.

    --
    Robert