eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie mogę dodać nowego odbiorcy w Meritum!Re: Nie mogę dodać nowego odbiorcy w Meritum!
  • Data: 2015-04-08 01:17:45
    Temat: Re: Nie mogę dodać nowego odbiorcy w Meritum!
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-04-07 13:39, Imka pisze:
    > Dnia Tue, 7 Apr 2015 13:05:36 +0200, Piotr Gałka napisał(a):
    >
    >> Próbowałem dodać w Meritum nowego odbiorcę NIE ZAUFANEGO.
    >> Przy 3 próbach (dwie z domu, trzecia z pracy) dostawałem SMS z kodem do
    >> potwierdzenia dodania odbiorcy ZAUFANEGO (w treści SMSa jest nazwa odbiorcy,
    >> ale nie ma nawet kawałka numeru konta).
    >> Takiego czegoś potwierdzić przecież nie mogę.
    >>
    >> Ten system tak ma czy udało mi się uniknąć ataku?
    >
    > Zrobiłam to samo, SMS stwierdził że odbiorca zaufany, potwierdziłam
    > kodem, dopisał mi niezaufanego, numer konta prawidłowy.
    >
    > Czyli system tak ma, czyli mają bajzel.

    Najgorsze jest to, że nie można pobrać potwierdzenia przelewu
    przychodzcego, tylko wychodzące. To mnie denerwuje. Potrzebny dokument
    nie będzie przecież honorowany jako skopiowany i wklejony do notatnika.
    Podobno Meritum ma się połączyć z Aliorem. Ciekawa jestem kiedy.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1