eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?Re: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.elsat.net.pl!not-for
    -mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie pobrane pieniądze z bankomatu - co dalej?
    Date: Mon, 28 Feb 2005 19:45:07 +0100
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 28
    Message-ID: <cvvsa7$vo$1@news.elsat.net.pl>
    References: <cvvd65$rrn$1@nemesis.news.tpi.pl> <cvvgfu$vg9$1@news.elsat.net.pl>
    <cvveue$7vg$1@bozon2.softax.pl> <cvvish$von$1@news.elsat.net.pl>
    <cvvgt1$8pq$1@bozon2.softax.pl> <cvvlls$bc$1@news.elsat.net.pl>
    <cvvlg4$aml$1@bozon2.softax.pl> <cvvpc0$mo$1@news.elsat.net.pl>
    <cvvmrd$b5i$1@bozon2.softax.pl> <cvvqv3$ra$1@news.elsat.net.pl>
    <cvvo0b$bki$1@bozon2.softax.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1109619853 1016 217.173.163.135 (28 Feb 2005 19:44:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Feb 2005 19:44:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cvvo0b$bki$1@bozon2.softax.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0508-4, 2005-02-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:338502
    [ ukryj nagłówki ]

    Ryszard Srokosz napisał(a):

    > Teraz już zupełnie poważnie.

    Cieszę się.

    > Wiem że w końcu będę musiał złożyć reklamację w banku rozliczającym moją
    > kartę.

    No niekoniecznie. Istnieje szansa, nawet duża, że samo się naprawi. Ale
    nie istnieje pewność. Inaczej - istnieje prawdopodobieństwo, że sprawa
    utknie, póki klient jej nie popchnie. I jeśli ktoś w ten sposób
    zablokował sobie jakieś konkretne środki - w swoim interesie powinien
    zgłosić to w swoim banku.

    'polubownie' może i u właściciela bankomatu, ale ten może nie przyjąć
    reklamacji

    > To tak jakbym poszedł do kogoś komu ufam (instytucja zaufania publicznego) i
    > zgubił u niego portfel, a ten ktoś widząc to zamiast mi o tym powiedzieć
    > kopnął go w ciemny kąt licząc na to że tego nie zauważę.

    I tutaj zgoda. Jednak znając nasze polskie banki i ich opieszałośc w
    różnych sprawach...

    Inną kwestią jest, że umowa obliguje klienta do zgłaszania niezgodności
    salda. Istnienie w historii tej operacji jest niezgodnością salda i nie
    zgłaszając jej - teoretycznie uznajesz ją jako prawidłową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1