  • Data: 2010-05-02 05:39:18
    Temat: Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Maj, 12:14, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

    > Bank ma wszystkie dane o waszych kontach! Doslownie kazda osoba majaca
    > dostep do komputera w banku moze te dane miec.

    Bez przesady duzo osob w Banku ma dostep do systemu obslugi klientow
    lub hurtowni danych ale nigdy nie jest to 100% pracownikow. Bank to
    przeciez nie tylko obsluga klienta ale dzialy, ktore niekoniecznie sie
    tym zajmuja i nie maja dostepu do niczego :)

    Zas co do fizycznych dokumentow - nikt juz tego w bankach nie trzyma.
    Teraz digitalizacja + archiwum, w oddziale kwitow sie nie trzyma.