eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie polecam. Polbank - znikająca kasa. › Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
    Date: Mon, 3 May 2010 11:31:23 +0400
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <hrlu4h$cfh$1@news.onet.pl>
    References: <3...@o...googlegroups.com>
    <hrf0ld$aon$1@z-news.wcss.wroc.pl> <4bdc49da$1@news.home.net.pl>
    <BYZCn.22756$rk7.15294@newsfe27.ams2>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <wjaDn.835773$DL1.561353@newsfe25.ams2>
    <hrjspg$a73$1@node1.news.atman.pl> <zdiDn.18832$fQ1.7168@newsfe13.ams2>
    <hrkcil$cd1$1@node1.news.atman.pl> <hrkm79$18q$1@news.onet.pl>
    <hrkmuh$dr8$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.168.174.179
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272871890 12785 62.168.174.179 (3 May 2010 07:31:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 May 2010 07:31:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526263
    [ ukryj nagłówki ]

    Animka (<a...@t...nieja.wp.pl>) ma odwage pisac:
    > W dniu 2010-05-02 22:10, kashmiri pisze:
    >
    >>> Pójdziesz do Banku i poprosisz o podanie IP, z którego komputera był
    >>> zlecony przelew.
    >>
    >> Animka, na litość boską, przeczytałaś chociaż post, na który
    >> odpowiadasz??? Chodzi o przelew zlecony TELEFONICZNIE!!!
    >
    > A z Polbanku potem nie dzwonią do właściciela konta w celu sprawdzenia
    > przelewu?
    >
    >

    Oczywiście. Jak zlecasz osobiście u pani w oddziale, to też chwilę później
    pani dzwoni do ciebie, żeby sprawdzić, czy to naprawdę ty. W ogóle banki
    posiadają ogromne centra telefoniczne i każdą transakcję zleconą w ich
    systemie potwierdzają dzwoniąc do właściciela.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1