    From: iktorn <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
    Date: Fri, 08 May 2009 10:07:10 +0200

    Bartłomiej Miara pisze:
    > Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Jaaaaasne. Kto wierzy w takie głupoty.. Wtedy strajkowali tacy sami robole
    > nie mający pojęcia o ekonomi, inżynierii czy naukach humanistycznych. Ich
    > poziom myślenia sprowadza się do haseł typu więcej pracy, podwyżki płac, nie
    > likwidować zakładów pracy, więcej dodatków socjalnych itd.

    Zdaje się, że źle odczytałeś moja wypowiedź.
    Nie interesuję mnie powody, dla których odbywały się protesty, faktem
    jest, że przyczyniły się one do upadku komunizmu. Twierdzenie, że to nie
    m.in. masowe protesty robotników rozbijały ten system są śmieszne, gdyby
    wystarczyła sama zapaść ekonomiczna Korea Pn. już dawno byłaby oazą
    demokracji.