    From: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
    Date: Fri, 8 May 2009 16:07:09 +0000 (UTC)

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Jeff wrote:

    > Jeff,, ty chuju jestes tu nikim a Dieter moze i chybionym ale zawsze
    > jednak, gieldowym guru.
    > Mozna sie czesto nie zgadzac, jak ja nie przymierzajac ale takiego
    > przeciwnika szanuj, glupi chuju.

    i po co te nerwy i wyzwiska? Ja ci nie pisze kim ty jestes, chociaz moglbym.

    Jak piszesz na grupe, to nie pij, albo czytaj staranniej cudze posty.
    Moj post nie jest skierowany do Dietera, tylko do XXL, chamie.

> [...]
    > porazka Gdanska jako nowej stolicy Polski.
    > Bo tym Gdansk wlasnie byl: to gdanszczanie przeciez zrobili rewolucje te
    > 30 lat temu, oni dali kadry i roboli
    > do walki i umierania pod kulami. Przeciesz to nie warsiawka, rodem z
    > Mlawy i Marek, zmienila historie Europy, no nie?
    > Dlatego tez i prezydent, moze i kartofel ale gdanski, przez
    > zasiedzenie, a takze Premier: kaszub polski, z dziada pradziada,
    > pzrybyli rzadzic z Gdanska. To sie obecnie skonczy skoro gdanscy
    > stoczniowcy tak spektakularnie wypieli tylek na swoje tradycje.
    > Zal, zal wielki mam ale decyzje rzadowe sa sluszne.

    cos pierdolisz od rzeczy. Ja sie na ten temat nie wypowiadalem, tylko na temat
    limitow CO2 dla Polski. Ty tez nie lubisz czytac tego co pisza eksperci, tylko
    wolisz sluchac tupotu mew w sojej lepetynie?

    Ps. czytalem troche twoich wypocin na polskiej grupie o Zydach:) i mialem
    wrazenie zes nieglupi facet. Jesli koniecznie chcesz abym zmienil o tobie
    zdanie, to sie staraj dalej:)