    From: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
    Date: Sat, 9 May 2009 11:27:06 +0000 (UTC)

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Chciałbym, żebyś zwrócił uwagę na pewien szczewgól w zachowaniu twojego
    > idola. Dla wielu niezauważalny. Uśmiech. Gdy rozmawia z przywódcami innych
    > krajów jego uśmiech mówi mi wszystko. Widziełem taki uśmiech wielokrotnie.
    > To uśmiech Polaka nic nie kumającego z rozmowy, ale gotowego w każdej chwili
    > pomóc temu, którego nie rozumie.
    > To się nazywa serwilizm. Totalny.

    Mysle XXL nie jest w stanie tego zrozumiec co piszesz, bo to wtorny analfabeta
    ktory logicznie myslec nie potrafi. Malpe predzej nauczysz
    spiewac, anizeli XXl myslec. Takie wlasnie bezmozgi jak on, kiedys pomagali
    wladzy komunistycznej,trzymac ludzi za twarz. Chamstwem i prymitywizmem,
    zastepuje brak umiejetnosci logicznj argumentacji. Jednym slowem cwok i kolek,
    ktorym telewizor spokojnie moze sterowac.