  • Data: 2010-11-21 09:22:35
    Temat: Re: Nie trzeba było długo czekać skippy
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:icakl5$hub$1@inews.gazeta.pl...

    > http://januszjankowiak.bblog.pl/wpis,ofe;non;possumu
    s;i;kompromis,46944.html

    > Bardzo śmieszne. A czego ci politycy się tak bardzo boją? Popatrz na
    > Kwaśniewskiego, Millera czy Oleksego. Stracili władze i przymierają głodem
    > rowie.

    Taaaa:) to jest dokładnie sedno wszystkiego, można nic więcej nie pisać na
    ten temat.

    Ale totusie tu też sam zawarłeś pewną odpowiedź na te spory, że nie ma
    żadnej kasty pośredniczącej, tylko wyborcy i ich krzyżyk.
    Z tego puktu widzenia, efektywności i skuteczności dbania o własny granek,
    to niewątpliwie ich sukces.
    I zawsze podtrzymam swoją opinię, że wiekszość tych ludzi nie wchodzi w
    politykę w celu dbania o interes innych ludzi (pomjam tu ich rodzinę i
    znajomych), ale głównie o swój.
    Co jest całkowicie naturalne, wynika z zasad ewolucji i przetrwania linii
    genetycznej.

    Nieśmiertelne chyba już słowa "co mi tam wyborcy, skoro wódeczka się w
    lodóweczce mrozi" też nieźle oddają realia.

    Nie narzekam, dla jasności, taki se wybrali zawód i jak widać dopasowali
    wybór do swoich talentów i umiejętności