  • Data: 2006-05-03 17:52:35
    Temat: Re: Nie trzeba likwidowac TFI :) [Re: Zamykanie konta w Multi :)]
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:
    > Jak wynika z powyzszego jednostek nie musimy odsprzedawac. Powinnismy
    > tylko podac numer rachunku na jaki beda przelewane srodki gdy
    > zdecydujemy sie na odsprzedanie jednostek :).

    A poprostu mialem TFI w mBanku, wiec nie mam problemu ;)
    Ciekawe jak Multi sobie poradzi z zamknieciem rachunku. Jeden juz zniknal i
    przelali resztówke.
    Ps. moze spróbuj sobie zmienic (wiem ze sie da) rachunek do obslugi CO - na
    (bezplatny) rachunek depozytowy w multi. Czy rachunek depozytowy moze byc
    rachunkiem do obslugi CO, to nie wiem.