  • Data: 2011-03-18 07:46:22
    Temat: Re: NiePomocni fachowcy - Alior
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 21:11:29 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Absurdalność pakietu widać właśnie w takim przypadku : 10
    > letnie auto łatwiej otworzyć niż nowe ale "fachowcy" nie przyjadą, bo
    > tak wpisali w regulaminie. Oczywiście ich zachowanie jest zgodne z
    > regulaminem ale to podkreśla tylko tandetę tego pakietu. Jaki bank tacy
    > fachowcy :)

    Na pewno tak jest, że 10 letnie auto da się łatwiej otworzyć niż nowe?
    Jesteś tego pewien? Poza tym masz do nich pretensje o to, że ustalili coś
    w regulaminie i teraz go przestrzegają? I na tej podstawie możemy
    stwierdzić, że ten pakiet to tandeta? Nikt nie musi tego używać, ba, co
    więcej, nikt nie musi mieć tam konta, więc w czym jest ten problem, bo
    nie mogę zrozumieć? Ma być konto bezwarunkowo za darmo z pakietem
    ubezpieczeń takim jak przy najdroższej kk a i tak zaraz się znajdzie
    jakiś niezadowolony, który wykaże, że go do pracy bank nie chce
    przetransportować jak ma migrenę.
    Przestańcie już narzekać, bo się już to nudne robi.

    --
    xbartx