  • Data: 2011-03-19 20:33:36
    Temat: Re: NiePomocni fachowcy - Alior
    Od: lukz <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-16 23:33, Wemif pisze:
    > Zatrzasnalem dzisiaj kluczyki w samochodzie. Pomyslalem, ze to
    > dobra okazja aby przetestowac Pomocnych Fachowcow Aliora. Dzwonie,

    E tam, do mnie przyjechali w tej samej sprawie, i to w srodku nocy i na
    troche takie zadupie. Ale fakt, auto z 2002 r. Ten assistance firmuje
    Mondial, nie ma co sie szalu spodziewac po darmowej usludze. Jak ktos ma
    wymagania, to niech za nie zaplaci, proste.

    Ps. troche nudne jest juz to narzekanie na aliora, smierdzi troche
    czarnym PR. Jest tyle beznadziejniejszych bankow, a tu tylko alior to, a
    alior tamto.. Nie podoba sie, to zalozyc sobie trzeba konto w BS, albo
    Banku Pocztowym i tyle ;)