eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiekompetencja pracowników BPH-u?Re: Niekompetencja pracowników BPH-u?
  • Data: 2002-12-18 21:58:15
    Temat: Re: Niekompetencja pracowników BPH-u?
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chłopie zakładam, że Twoja firma bukmakerska działa w Polsce. Za to, że w
    jakieś firmie bukmakerskiej jest durny opis typu "swift", nie odpowiada
    pracownik banku i nie jest duchem świętym, żeby zgadywać, co poeta ma na
    myśli. Formułuj zapytanie jednoznacznie, to otrzymasz konkretną odpowiedź.
    Numer czy kod "swift" oznacza bank w rozliczeniach miedzynarodowych, tzn.
    jeśli Twoja ciocia z Ameryki chce Ci przysłać pieniądze, wówczas pracownicy
    banku amerykańskiego po podaniu przez ciocię numeru Twojego ROR w Polsce
    wysyłają jej zlecenie na adres swiftowy - nadmieniam, że ciocia nie ma
    obowiązku go znać. Naomiast, jeśli jesteś taki światowiec, to wypadałoby znać
    swój numer rachunku w banku i wiedzieć, że jego podanie skutkuje realizacja
    dyspozycji. Numer rachunku = numer rozliczeniowy + numer indywidulany konta
    np. w BPH 106XXXXX-30000XXXXXXX. Jeśli to podasz Twój przelew zawsze dojdzie.
    Podkreślam: kodu "swift" klient nie musi znać, a w Polsce jest mu psu na budę.
    Jesli natomiast Twoja firma bukmacherska jest na Bermudach, to po podaniu
    przez Ciebie pełnego numeru Twojego rachunku jej psim obowiązkiem jest
    ustalic we własnym (przez swój bank) zakresie swift banku beneficjenta (czyli
    Twojego). Na tym kończę mój przydługi wykład i powtarzam, że pracownik banku
    nie wróżka, nie czyta w myślach klienta.
    Wysokich wygranych.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1