    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieskończoność a kwestia ePłatnika z ZUS...
    Date: Tue, 8 Dec 2015 01:30:29 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n44jmv$dv7$...@n...news.atman.pl

    > Dziś loguję się, wywalam to, co zbędne, sprawdzam wizualnie,
    > weryfikuję, zatwierdzam, wysyłam... ZONK!!! Kółeczka kręcą się,
    > ale wysyłki nie ma... Sprawdzam, wylogowuję się, loguję, klikam
    > to tu, to tam, to jeszcze w inne miejsca...

    > ZUS nie chce moich deklaracji... [identycznych co miesiąc jeśli nie liczyć dat...]

    > Kręci się i kręci, aż sesja koczy się i muszę logować się ponownie...

    Postęp!!! Zmieniłem (w ustawieniach) podpis z Kwalifikowanego
    na ePuapny i mam wyskoczone okno, a w nim... Uwaga...

    Musisz potwierdzić podpis

    Podpisanie wniosku wymaga dodatkowej autoryzacji.
    Na adres e-mail, który został wysłany podczas
    rejestracji profilu została właśnie wysłana
    wiadomość zawierająca kod potwierdzenia.
    Sprawdź wiadomość, a następnie wpisz ten
    kod w pole poniżej.

    Podaj kod z SMS-a nr 1 z dn. 2015-12-08:

    Mam dylemat? Co wpisać -- kod z m@ila czy z SMSa?
    Nie mam tego dylematu!! Nie ma ani SMSa, ani m@ila. :)
    SMS być może poszedł na numer, którego nie mam pod swą
    ręką -- zmiana numeru odbierającego SMSy być może okazała
    się nieskuteczna... Zmiana była podejrzana -- ZTCP nie było
    potrzeby podania SMSu do dokonania/potwierdzenia tej zmiany... :)

    -=-

    Tak łatwo nie było...
    Najpierw zmieniłem metodę podpisywania, co poskutkowało ignorowaniem moich żądań
    wysłania. :)
    Tedy wlazłem ;) raz jeszcze w edytowanie deklaracji... Tu ZONK -- zedytowana
    deklaracja
    lądowała nie w ,,zweryfikowanych'', obok reszty ,,kompletu'' lecz w ,,roboczych'' a
    że
    do stwierdzenia poprawności tejże deklaracji potrzebne są wszystkie deklaracje owego
    ,,kompletu'' -- wyskakiwał BŁĄD!!! I tak dobrze, że w ogóle można zapisać ,,błędną''
    deklarację -- dzięki temu zedytowałem pozostałe z tego ,,kompletu'', co poskutkowało
    zapisem owego ,,kompletu' w ,,roboczych'' i skasowaniem informacji o błędzie...

    Czy błąd głosi jakoś tak:

    brak reszty deklaracji?

    NIE!! Błąd głosi złe stawki czy inne wartości składek!!!
    W którymś wypadku błąd zgłaszany jest w NIPie, choć NIP jest poprawny!!!

    Komunikatywność -- na poziomie ZUSu!!!

    ============

    A JEDNAK!!! Jest!! Spóźniony SMS!!! Może i m@il?
    M@ila nie ma...

    Wracam do syłki. :) [wysyłki?... może i tak... przypomina się mi pewna
    Patrycja... sprzed chyba 20 lat... jakaś wycieczka w góry... dziewczyna
    mieszka gdzieś na osiedle, niedaleko mnie... dziś nie chcę już wracać
    do tamtych lat... nie utraciłem zdrowia -- z ciała powędrowało ono do
    duszy... im gorzej czuje się moje ciało, tym lepiej -- dusza!!! ciągnie
    mnie tylko do jednej dziewczyny z ,,tamtych lat'' -- ale to straszna
    świnia... ze 2 lata młodsza od owej Patrycji... ponoć ostatni kawałek
    mojego dawnego świata -- do którego nie tęsknię!!!]

    Dokument został podpisany.
    Zestaw dokumentów został wysłany.

    -==================-

    Mam tedy, moje ukochane Siostry, dla Was dwie porady:

    -- nie szkodzi, że logujecie się za pomocą ePuapu,
    [po]trzeba Wam jeszcze przestawienia podpisu na ePuapny :)
    (bez jakiejkolwiek aluzji do umierającej partii po_litycznej)

    -- czekajcie cierpliwie na SMS i nie szukajcie m@ila :)

    -- odblokujcie wyskakujące okienka (choćby te z ZUSu)

    [miały być dwie?... ale są trzy...]

    -=-

    Mam nadzieję, że w wyniku reedycji ;) nie doszło do niepożądanych zmian
    w zawartości deklaracji... Jeśli powstały tam jakieś artefakty -- moja
    pracodawczyni (biologiczna rodzicielka) zabije mnie...

    -=-

    Tak więc jeden ,,komplet'' (DRA, RCA, RZA) poszedł do ZUSu...
    Teraz mają iść ,,komplety'' klientów Biura Rachunkowego?...
    Szanownych Klientów Biura Rachunkowego...

    Dokument został podpisany.
    Zestaw dokumentów został wysłany.

    W jednym jest 14 błędów. :)
    Ciekawe, czy naprawdę są tam błędy...
    A jeśli są -- jak je skorygować?...

    Jakoś to/tam będzie...

    -=-

    Przez ten ePuap nie kupiłem mleka... Zostały dosłownie resztki!!!
    4 litry w mieszkaniu i 4 w garażu... Może w garażu 6...
    Mleko w Auchan kupuje tylko w poniedziałki -- korzystając
    z 5% odkładanych do skarbonki emeryckiej...

    W Auchan łatwiej o emeryturę niż w ZUSie. :)

    Błagam Cię Boże -- błogosław galeriom handlowym (hipermarketom) i dobrym bankom!!

    Sankcje nałożone na FR sprawiły, że cena mleka w RP poszła w dół. :)
    Stać mnie na picie najlepszego mleka!!! Łaciatego z Grajewa... :)

    Ale dziś zamierzam kupić ,,Łaciate'' z Bydgoszczy -- w Lidlu. :)
    Nie UHT, ale w plastykowych butelkach ,,osmotyczne''...
    [czy bakterie w ucisku osmotycznym też idą do nieba?...
    grzeszne ich ciała ostaną się na ,,sitkach'' osmotycznych,
    zaś dusze -- powędrują do nieba?... potrzebuję podobnych
    ,,sitek'' do filtrowania powietrza -- deszcz jest zbawienny...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'