    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieskończoność a kwestia ePłatnika z ZUS...
    Date: Wed, 9 Dec 2015 01:49:54 +0100

    "Waldek" n4591r$ha6$...@n...news.atman.pl

    >>> ZUS nie chce moich deklaracji...

    > NTG Eneuelu ;)

    Nie mogąc bezczynnie na Twe patrzeć cierpienie... ;)

    http://www.zelaznalogika.net/apolitycznosc-czy-kumot
    erstwo-trybunal-tak-bardzo-konstytucyjny/
    http://www.zelaznalogika.net/wp-content/uploads/2015
    /12/aaaaa.jpg
    Stowarzyszenie 61, które według informacji dostępych w internecie uzyskało
    ponad 300 tysięcy dotacji, między innymi na rozwój portalu www.mamprawowiedziec.pl

    Otóż okazuje się, że to nie jest kto inny jak córka Andrzeja Rzeplińskiego.
    Prezesa Trybunału Konstutucyjnego, którego na to stanowisko w 2010 roku
    powołał Bronisław Komorowski, prywatnie ojciec Zofii.

    Tłumacząc to łopatologicznie -- tatuś Róży, napisał z kolegami ustawę dającą
    instytucji, na której czele stoi prawo do zablokowania każdej ustawy nadchodzącej
    nowej władzy. Projekt wniósł tatuś Zofii, bo tata Róży ma wszelkie uprawnienia,
    prócz właśnie inicjatywy ustawodawczej. Tatuś Zofii projekt złożył do sejmu, bo
    był jeszcze prezydentem. Koalicja PO-ZSL, uchwaliła go szybciutko, wybierając
    sędziów Trybunału Konstytucyjnego na zapas, tak by żaden kandydat nowej władzy
    nie miał szans dołączyć do trzódki tatusia Róży.

    Teraz TG? ;)

    http://niezalezna.pl/73593-tak-viktor-orban-poradzil
    -sobie-z-trybunalem-konstytucyjnym

    Czy K to bezdźwięczne G?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ubezd%C5%BAwi%C4%99czn
    ienie

    -=-

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/regerr.png <-- jak widać, błąd w NIPie ;)

    Mam szukać ustawień -- Kwalifikacyjny/ePUAPny?

    Ale błąd wprowadziłem -- i nie wiem, jak wprowadzić korektę.
    Poszła automagicznie RSA, bo RSA była w poprzednim miesiącu,
    lecz w RCA jest błąd. Słabo widząc, uznałem, że RSA to jedna
    z RCA; miały iść dwie kartki RCA i DRA, poszła RCA, RSA oraz
    DRA, ale nie sprawdziłem, że RCA idzie w 2 ,,kartkach''...

    Chcę korygować -- nie ma deklaracji w tym okresie...
    Chcę słać od nowa -- już jest deklaracja w tym okresie...
    Napisałem RCA z 02, ale nie wiem czy dobrze domniemywam... ;)

    To mój pierwszy raz z ePłatnikiem. Pierwszy raz eDeklaracją był mniej stresujący...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'