    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nieskończoność a kwestia ePłatnika z ZUS...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 9 Dec 2015 08:09:39 +0100

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 01:49:54 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > http://www.zelaznalogika.net/apolitycznosc-czy-kumot
    erstwo-trybunal-tak-bardzo-konstytucyjny/

    > Tłumacząc to łopatologicznie -- tatuś Róży, napisał z kolegami ustawę dającą
    > instytucji, na której czele stoi prawo do zablokowania każdej ustawy
    nadchodzącej
    > nowej władzy. Projekt wniósł tatuś Zofii, bo tata Róży ma wszelkie uprawnienia,
    > prócz właśnie inicjatywy ustawodawczej.

    Prawo zablokowania kazdej ustawy daje TK konstytucja, uchwalona dawno
    temu. Sam TK powolano zreszta jeszcze za PRL, gdy tatus Rozy byl
    nikim, ale to dla jaj jak powszechnie wiadomo.
    Konstutucje zmieniano w 1997, przy wspoludziale np Jaroslawa
    Kaczynskiego i Twoim - referendum bylo :-)

    > Tatuś Zofii projekt złożył do sejmu, bo
    > był jeszcze prezydentem. Koalicja PO-ZSL, uchwaliła go szybciutko,

    Nie szybciutko, tylko w czasie dwoch lat
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr
    =1590

    > wybierając
    > sędziów Trybunału Konstytucyjnego na zapas, tak by żaden kandydat nowej władzy
    > nie miał szans dołączyć do trzódki tatusia Róży.

    Nie wiem komu tam zalezalo, aby spedzil poltora roku w komisji, ale
    jakby uchwalili szybko, to by obecnej chryi nie bylo. Tylko bys sie
    dziwil, czemu wybory we wrzesniu sa :-)

    > Teraz TG? ;)
    > http://niezalezna.pl/73593-tak-viktor-orban-poradzil
    -sobie-z-trybunalem-konstytucyjnym

    Poparcie 2/3 poslow ... swietna metoda na wytepienie TK :-)

    No chyba, zeby tak sprawdzona od wiekow metoda - zamknac wszystkich
    razem, i nie wypuszczac, poki nie uzgodnia. Trzymajac na chlebie i
    wodzie.

    J.