  • Data: 2003-11-05 11:47:17
    Temat: Re: Niespodziewana zapłata za nową kartę BZWBK
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 03 Nov 2003 23:11:36 +0100, E.N napisal/a:

    > Witam.
    > Przeglądam sobie ostatnio historię rachunku w WBK
    > no i patrzę 25 złoty do tyłu za wydanie nowej karty. Moja stara karta
    > jest ważna do końca listopada.
    > Problem jest w tym, iż nie potrzebuję tej karty a w ogóle
    > to mam zamiar zamknąć to konto (konto studenckie). Wiem, że powinienem
    > pisemnie zgłosić do 31 października rezygnację - nie zdążyłem.
    > Jakie są moje szanse na odzyskanie pieniędzy i jak się do tego zabrać.
    Jesli nie zgłosiłes, że chcesz zrezygnowac z karty to masz faktycznie
    problem.
    Ja miałem własnie niedawno podobną sytuację, ale z winy tego banku.
    Zgłosiłem chęc rezygnacji ale bank "zapomniał":P o tym:P
    i ku mojemu zdziwieniu pewnego dnia aptrze a z rachunku wyplynelo 25zł na
    nawa karte.
    Na szczescie dla mnie(i banku:) w Oddziale potraktowano mnie powaznie(choć
    obawiałem się, że teraz bedą chcieli mnie przekonywać, że tylko mi się
    wydawało, że rezygnowałem z tej karty - było to pół roku wczsniej)
    i choc dokumentów w "mojej teczce" ze taki wniosek składałem nie
    znaleziono to załatwiono wszystko ok, pieniądze zwrócono, a karta której
    nie udało sie już odwołać została zniszczona.

    W twoim wypadku się juz pewnie tak nie uda:( możesz spróbowac porozmawiac
    z kims w Oddziale, gdy ja zgłaszałem swoją sprawa pierwsze co zrobiono to
    zadzwoniono do centrum kart z nadzieją, że być może karta nie została
    jeszcze wyprodukowana więc można by to odwołac

    Krzysiek