  • Data: 2002-10-14 07:10:27
    Temat: Re: Nieudana wyplata z bankomatu
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedy miałem podobną sytuację z ve mB, ale w euronecie, to wystarczył
    > tel. do euronetu. Oni skontaktowali się z mB i w ciągu godziny
    > zadzwonił mlinek z info, że blokada zdjęta :)

    Nie zawsze jest tak różowo. Mojej szwagierce bankomat BGŻ nie wydał gotówki,
    ale jej konto w PKO BP zostało obciążone (200 PLN). Mimo reklamacji (2x w
    oddziale PKO BP, 1x w Centrali BGŻ) nie zwrócono jej pieniędzy. Została
    obciążona kwotą 200 PLN + 5 PLN powizji BGŻ + kwotą odsetek za kilka miesięcy
    kiedy trwało użeranie się z bankami. BGŻ przedstawił jej nawet wydruk z
    drukarki w bankomacie, z którego wynikało, że jednak wzięła te pieniądze (!).

    Przy takiej kwocie dalsze drążenie tematu jest nieopłacalne, ale ja sam nie
    wiem co bym zrobił, gdyby sprawa dotyczyła mnie i większej kasy (np. 1 kzł.)

    W.