eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiezadowolony klient mBanku...Re: Niezadowolony klient mBanku...
  • Data: 2009-07-20 10:33:08
    Temat: Re: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > szczurwa pisze:
    > > http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
    > \
    > Zlozyl wniosek na inny adres niz mial w mbanku... sam jest pizda
    >

    Mnie zawsze dziwia takie pojekiwania - akurat co do obslugi w mbanku nigdy
    nie mialem zadnych wielkich zarzutow i z tego co wiem to tysiace podobnych mi
    takze... Ostatnio nawet "zgubilem" sobie karte debetowa, zeby otrzymac
    wreszcie normalna karte na pina bo to ciagle podpisywanie sie jest lekko
    meczace i bezsensowne. Obsluga mojego "zlecenia" trwala doslownie trzy dni.
    Tak samo bylo zawsze - ale jak widac zawsze znajda sie jacys "trudniejsi"...
    Mozna narzekac na ich oprocentowania, fatalne subkonta, dojenie mPlanowcow -
    ale na obsluge to juz chyba przegiecie...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1