  • Data: 2006-06-02 05:49:59
    Temat: Re: Nieznany wydawca karty
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > tak czy owak kasjerka ma najpierw stwierdzic czy karta moze byc
    > zaakceptowana (logo, hologramy, UV itd) a dopiero gdy okaze sie ze
    > tak to moze robic z nia cos wiecej. I dopiero wtedy moze porownywac
    > np. rodzaj i numer karty z "potwierdzeniem".
    >
    > W przeciwnym przypadku ludzie placiliby kartami z BP albo innego
    > Statoila.

    Nie zapłaciliby takimi kartami, bo nie byłoby pomyślnej autoryzacji, a
    jeśli byłaby, to znaczy, że Statoil ma swoją kartę kredytową.... To
    tylko kasjerka, a nie przedstawiciel banku przeszkolony do szukania
    fałszywych kart. W zasadzie powinna przeciągnąć nawet palec przez
    terminal, jeśli klient jej poda i będzie pasował :) Jeśli byłaby
    autoryzacja, to w czym problem? Przy takim tempie pracy jak w kasie
    marketu, to maszyna stwierdza czy wszystko OK. Troszkę przesadziłem, ale
    wiesz ile jest kart na świecie - jakich różnorodnych? Kasjerka nie ma
    myśleć - dokonuje bardzo pobieżnej oceny.
    Leszek