  • Data: 2009-10-01 12:51:50
    Temat: Re: No i jest
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    P.H. pisze:

> [...]
    > -------------------
    >
    > boszzzzzz
    > 1. robisz przelew np płacąc za prąd. wypęłniasz formatkę przelewu.
    > klikasz wyśli
    > 2. dostajesz prośbę o hasło.
    > 3. bierzesz hasło (sms/ token / kartka papieru / etc) i wpisujesz na
    > formatkę.
    > 4. wirus wysyła ___w_tle_swój___ przelew autoryzując go hasłem które
    > wprowadziłeś na formatkę.
    > 5. w zależności od inwencji programisty dostajesz na ekran komunikat że
    > jest przelew zrealizowano albo że nastąpił jakiśtam błąd.

    Z tokenem się nie da - przynajmniej w BZWBK.

    Wezwanie dla tokena jest fragmentem numeru konta na który przelewasz
    pieniądze, więc nawet przechwytując wpisaną przeze mnie odpowiedź tokena
    trojan nie może wysłać kasy na inne konto.

    Jeżeli podobnie jest z hasłami SMS, to też się nie da.

    Hasła papierowe faktycznie mają tu słabość.

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<