    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No i jest KK
    Date: Sun, 25 Jan 2009 19:52:12 +0400

    "źrebaczek" <k...@w...pl> wrote in message
    news:399bc622-725a-4ffb-8909-91dd799fc2f4@g3g2000pre
    .googlegroups.com...
    /.../

    > Nawet gdybym znała odpowiedź nie mogłam bym się nią z Tobą podzielić.

    Dzięki. Idea Usenetu jest troszkę inna.

    > A są takie????

    Jak twierdzisz, pracujesz w bankowości, więc pewnie wiesz, że są. W Polsce
    dopiero kilka, w takim UK 99% kart jest bez opłaty rocznej.

    > Nie zrozumieliśmy się. Czasem nam się wydaje, że jesteśmy anonimowi
    > a tu się okazuje, że ktoś do nas dzwoni, zwraca się po imieniu, co
    > wyklucza pomyłkę i czegoś od nas chce.

    Rzecz oczywista. Nawet mógłbym Ci opowiedzieć, jak wygląda handel bazami
    danych osobowych - mimo obowiązywania ustawy.

    > Stąd ten przykład.
    > Jak na "nędznego klienta" jesteś zadziora i mam prośbę, nie zwracaj
    > się do mnie "skarbie".

    Och, sorry że Cię uraziłem, ale dlaczego od razu ad personam?

    > zdolności.
    >
    > Masz prawo tak myśleć i nie twierdzę, że nie masz racji, ale ja mam
    > prawo się z Tobą nie zgodzić. I tyle o tym.

    > Nie pracuję akurat w mBanku, ale i tak nie odpowiem Ci na to pytanie.
    > Pytasz o rzeczy, których wiedzieć nie powinieneś.
    > To trochę tak, jakbym ja zaczęła zadawać Tobie pytania, co do Twojej
    > obecności w Gruzji. I niekoniecznie byłyby to pytania o pogodzie.....

    Ależ pytaj, jeśli możesz to na właściwej grupie (tak jak ja to zrobiłem).

    Poza tym - widzisz, @źrebaczku, jest poważny problem:
    1. Nie odpowiadasz na pytanie, mówiąc że nie jesteś w stanie na nie
    odpowiedzieć - ba, nawet oświadczasz, że pytam o rzeczy, których wiedzieć
    nie powinienem (lol).
    2. Piszesz za to całą masę banałów - sorry za wyrażenie, nie znalazłem
    lepszego; rzeczy które większość osób piszących na tej grupie zna od lat.
    Przeszukaj historię grupy pod kątem mojego nicka.
    Po co ta cała dyskusja? Jakie konkretnie informacje chcesz mi przekazać? Że:
    nie muszę podpisywać umowy; bank zarabia na opłacie rocznej; istnieje karta
    dla klientów Orange; cennik znajduje się w regulaminie; zadłużenie obniża
    zdolność kredytową... co jeszcze? No sorry, dla mnie to już bicie piany.
    Ja zadaję pytanie na Usenecie, a nie dzwonię na infolinię Twojego banku (z
    całym szacunkiem).

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

    > Pracuję w banku, na co zapewne wpadłeś. Jako pracownik mam pewne
    > przywileje z których nie korzystam i to dziwi znajomych. Dlaczego
    > wolisz płacić tam, skoro tu możesz to mieć za darmo. Nie potrzebuję
    > kilku kart kredytowych (nawet jeśli są za darmo)wystarczy mi jedna.
    > ale niezawodna a wtedy z przyjemnością za nią zapłacę.

    Ja potrzebuję dwie karty bez opłaty rocznej. Wolno mi?

    Jak dla mnie EOT.

    Pozdrawiam.
    k.