  • Data: 2013-04-03 09:03:17
    Temat: Re: No i wyruchali Cypr
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.04.2013 17:21, Robert Tomasik pisze:

    > Ceny równoważy rynek.

    Poniekąd.

    > Tylko sprzedaż mięsa zafałszowanego jest po prostu
    > czystym oszustwem. Słowem się nie odezwałbym, jakby na półce leżała
    > droga i tania wędlina. Przy tej taniej byłoby wypisane, co w niej jest i
    > mozesz sobie wybrać. No ale tutaj mamy sytuację, gdy nie masz wyboru. Co

    Ludzie i tak by pewnie nie zrozumieli...

    Poza tym chyba zauważyłeś, że ludzie chcą mieć tanio i chcą być
    przekonani, że za tę niską cenę dostają wysoką jakość ;)

    [ciach]

    > są wyższe ceny. Ale tam się pilnuje jakości. Jak nasi spróbowali
    > wepchnąć koninę zamiast wołowiny, to szybciutko się z tego chryja
    > zrobiła. Gdyby nie to, to nadal byśmy nie wiedząc nawet jedli koninę
    > jako wołowinę, bo nie widzę powodu, by sądzić, ze skoro za granicą się
    > pojawiła, to nie było jej w krajowych towarach. Tyle, że u nas nikt
    > badań nigdy nie robił.

    Swoją drogą nie wiem skąd ten problem z koniną... Jakaś toksyczna czy
    co? Fakt, że powinno być oznaczone, ale co za różnica, skoro ludziom
    smakowało?