  • Data: 2010-12-07 20:09:19
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem czemu karmicie tego trolla? Kolina przynajmniej jest zabawny,
    > a Endriu tylko żałosny.

    A mnie się wydaję że w/w dyskusja jest arcyciekawa, o czym świadczy choćby
    ilość udzielonych odpowoiedzi. Niemniej rzeczywiście masz rację nie jest to
    odpowiednia grupa do tego typu dyskusji, za co wszsytkich na wszelki wypadek
    przepraszam - tak wyszło.

    Z tego względu ewentualnych potencjalnych zainteresowanych ewentualną
    kontynuacją zapraszam na pl.rec.lotnictwo - wątek o tytule wogóle nie
    przesiąkniętym propagandą "Pilot wciskał gaz do
    końca/Newsweek6XII/Smolensk".... che che.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/