  • Data: 2010-11-23 09:50:11
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Teraz już wiesz dlaczego uważam, że masz zwichrowane poglądy?
    Jeśli chodzi o Smoleńsk, to mam jeszcze gorsze zdanie. W tej sprawie uważam
    Cię za totalnego oszołoma, choć na polu gospodarki wiele razy zgadzałem się
    z tym, co pisałeś.

    Pilot nie miał prawa lądować, a Ty sprawiasz wrażenie nawiedzonego
    poszukiwacza spisków. Tacy spiskowcy, których miałem okazję skonfrontować
    osobiście zawsze przegrali w dyskusji. Zawsze wychodziła z nich ignorancja i
    opieranie się na domysłach wynikających z niewiedzy.

    Aha, ja "spadałem" szybowcem z prędkością pionową 2x większą niż Tupolev i
    żyję. Nie krzyczałem "spadamy". Możesz powołać komisję.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/