  • Data: 2010-11-23 09:40:31
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jednak jesteś fajansiarzem

    Jak zauważyłes drogi Skippy, kolega Jasiu pomimo wklejenia przez moja osobę
    z setki linków dotyczących katastrofy podważających oficjalną mainstreamową
    wersję lansowaną przez agentów WSI, w dalszym ciągu jak koń z klapkami na
    oczach nie zadaje pytań, które powninien zadać jako wyborca Barbary
    Bochenek.

    Robią ta za niego ludzie PiS-u inni nie związani z PO - np. ja.
    Dlatego mam podstwę uwżać że coś z PO jest nie tak.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/