  • Data: 2004-09-21 10:14:11
    Temat: Re: No to zaczęli "golić" klientów... (Multibank)
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Marian K. wrote:

    > To raczej zły sygnał że oprocentowanie jest ustalane w sposób nieprzejrzysty
    > dla klientów. Mnie zapewniano o tym że jestem w drugim progu pod względem
    > wysokości oprocentowania, a tu masz babo placek i okazuje się że są

    ten nowy próg (chyba) niedawno sie pojawił

    > "lepsiejsi" klienci akuariusa i nie wynika to ze zdolności kredytowej czy
    > stopnia zaangażowania w inwestycję (ilości środków własnych).

    Ależ wynika. Z tego co ja się zrozumiałem, to trzeba miec wysokie dochody +
    k.opiniotwórczy + normalne wymagania.

    > To może być
    > furtka na przeszłość do wprowadzania kolejnych progów i wypychania starych
    > klientów do gorszych warunków.

    Eeee, poprostu rozszerzyli ofertę. Tacy klienci sa w wielu bankach specjalnie
    traktowani....
    Zauważ, że 7,95% to nie jest zła oferta. W pkobp, kb, bph jest drożej.

    --
    Witek

    Ps. jesli obecnie być dostał lepszy procent (ten niższy próg), spełniasz te warunki,
    to może pomęcz ich żeby Ci zmienili ;)