  • Data: 2005-02-18 22:37:43
    Temat: Re: Nordea Bank
    Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rajusan" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cv0gmj$f3h$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Witam!
    > Co myslicie o Banku Nerdea i Deutsche Bank
    > Glownie chodzi mi o kredyt mieszkaniowy.
    > Pozdrawiam!

    Jak na razie oceniam bardzo pozytywnie. Jestem na etapie załatwiania tam
    kredytu mieszkaniowego.

    - żadnych problemów z decyzją kredytową, mimo wpisu w biku u jednego ze
    wspolkredytobiorcow. Co prawda chodziło tylko o kilkuzłotowe przekroczenie
    salda przez kilka miesiecy, ale w innym banku (tym co nieby najlepszy w
    opini klientow) dalo to decyzje negatywna.

    - małe opłaty i marze. W innych bankach rozmowy zaczynały sie od 3% marzy
    dla CHF. W nodrea 2,6. I wcale na tym sie nie skonczyło. Udało mi się
    zakończyć negocjacje na poziomie na którym konkurencja dawno wymiękła - a
    więc elastyczni w ofercie.

    - ciekawa forma sfinansowania ubezpiecznie na okres przejsciowy (mimo, ze w
    pewnych systuacjach moze okazac sie minimalnie drozsza) oraz "darmowe"
    ubezpiecznie na zycie, daje interesujacypakiet.

    - z wad to może trochę za duzo papierów na osób z działalnościa gosp, ale np
    o brakujace kwity od dewelopera juz sami sie do niego zgłaszaja informujac
    mnie tylko o tym fakcie.

    - mozliwośc wczesniejszych splat czesciowych bez oplat, ani aneksów, niskie
    koszty przewalutowania.

    Ogólnie uważam, że mają dobra ofertę kredytową, z głową podchodzą do oceny
    systuacji finansowej klienta i posiadają wiele argumentów za tym, żeby
    wybrac wlasnie ten bank w sytuacji kiedy marża i prowizja sa takie same lub
    nawet trochę wyzsze niż gdzie indziej. Oczywiście nie namawiam, ale uwazam,
    że warto przynajmniej wziąsc pod uwagę przy wyborze kredytu.

    pozdrawiam,
    Marcin