  • Data: 2002-04-10 08:36:33
    Temat: Re: Nordea Bank - system zabezpieczeń
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piowiec"
    > W temacie "bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(" trwa dyskusja na
    temat
    > haseł jednorazowych stosowanych w Inteligo
    >
    > Co sądzicie na tematsystemu zabezpieczeń stosowanemu w Nordea Banak
    >
    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/1848.html

    to samo co o inteligo ;-)
    mozna wybrac token ale kosztuje cie to 240 zl rozlozone na rok - uzyskasz
    bezpieczenstwo e-Integrum ;-)
    Ja zaczekam na podpis elektroniczny - w przeciwienstwie do innych bankow
    widac ze nordea udostepnia rozne metody zabezpieczen, a podpisy
    elektroniczne i to na kartach chipowych nie sa im obce poniewaz uzywaja ich
    w krajach skandynawskich.
    Z tym bankiem jeszcze sie spotkamy ;-))
    *** blad ***