  • Data: 2003-09-07 18:14:49
    Temat: Re: Nordea/LG
    Od: "Bob" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwyklym listem tez dziala - sprawdzone na 2 przypadkach.
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    wydrukowalem wnioski z netu, wysle zwyklym
    mam juz nowe konto w VW Banku i tam skieruje kase

    potem oczywiscie to samo zrobie z odsetkami.....

    a na netKoncie mam odsetek cale 10gr
    mam nadzieje, ze nie zechca mi ich przelewac pobierajac oplate 4zl !!
    (z pustego konta oczywiscie)

    i zegnaj LG vel Nordea

    --
    pozdrawiam