  • Data: 2009-07-27 05:10:48
    Temat: Re: Nordea i pełnomocnictwo przez internet
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lip, 21:26, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > No właśnie. Sprawa dotyczy tylko dostępu przez internet. Ustanowienie
    > współwłaścicielem jest jedynie "technicznym sposobem" na uwidocznienie
    > rachunków dla pełnomocnika w systemie SOLO. Bank traktuje cię jako
    > pełnomocnika na podstawie notatki "PEŁNOMOCNICTWO SOLO". Ale żeby
    > rachunki były widoczne dla pełnomocnika, w systemie SOLO pełnomocnik
    > figuruje jako współwłaściciel.
    > Wytłumaczyła mi to pracownica banku. Mianowicie: chciałem mojemu
    > pełnomocnikowi, który też ma konto w Nordei, dać dostęp do rachunku
    > przez internet.
> [...]

    Ale o tym czy jest to pelnomocnik czy wspolwlasciciel decydujesz Ty.
    Jesli Twoje wola jest taka zeby to byl pelnomocnik i dalej mu jedynie
    pisemne pelnomocnictwo to nic Cie nie obchodzi jak to sobie nazywa
    bank. Moga sobie to w systemie odznaczyc jako budyn czekoladowy lub
    kisielek zurawinowy - co za roznica.

    Jesli dojdzie do jakiejs pomylki i np. w przypadku zajecia kont
    pelnomocnika zajma i Twoje - to masz sprawe wygrana.

    Chyba, ze dali wam do podpisania kwity na wspolwlasciciela.