eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea - zamkniete do poniedzialkuRe: Nordea - zamkniete do poniedzialku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea - zamkniete do poniedzialku
    Date: Fri, 16 Aug 2002 10:16:04 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <3...@w...pl>
    References: <ajia61$43v$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: wh0a112a127.osowa.gda.osk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1029485791 22805 212.244.103.136 (16 Aug 2002 08:16:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Aug 2002 08:16:31 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Disposition-Notification-To: No Name <v...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.0.0) Gecko/20020530
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:198271
    [ ukryj nagłówki ]


    > Tia. Tylko czemu klienci o tym nie wiedza.
    >
    > Serwis transakcyjny nieczynny do poniedzialku, z konsultantem mozna sie
    > polaczyc, ale wymaga to ogromnej cierpliwosci i jedyne co mozna uslyszec, to
    > przeprosiny.

    Dotyczy to chyba także innych banków oraz innych "instytucji". Dokonałem
    w celach naukowych przelewu z telepekao do mB. Przelew został
    zrealizowany 14-go. dzisiaj jest 16, g. 9:57, mBank nadal go nie widzi.
    Podobnie działa Polkomtel. Różnimy się co do poglądu na sposób
    realizowania płatności. Oni mają cykl miesięczny, ja trzymiesięczny.
    Dlatego regularnie blokują mi aparat. Wtedy idę do "salonu" płacę kartą
    i melduję się u pana/pani - pokazuję kwitki, stuk-puk, włączam i
    wyłączam fonik i jest gites. Zapragnąłęm wyeliminować człowieka z tego
    cyklu, jako że jest on ogniwem zawodnym i kosztownym. Miły głos w
    zablokowanym telefonie mówi, że po zarejestrowaniu płatności telefon
    zostanie odblokowany automatycznie. Zapragnąłem sprawdzić, co to znaczy.
    Zrobiłem tak: ustawiłem przelew na 14 - go z samego rana, poszedł. Jest
    wysoce prawdopodobne, że Plus dostał i zarejestrował pieniądze na koncie
    swoim jeszcze tego samego dnia. Dzisiaj jest jednak 16, a telefon nie
    działa nadal - jak widać w przypadku Polkomtela "automatycznie" znaczy
    pewnie, że jakaś (...) lub inna (...) musi postawić "ptaszka", by system
    zadziałał. Przy okazji gratulacje dla autorów oprogramowania od
    rejestracji zasileń SMS. System zachowuje się tak, jakby nie był
    maszyną, ale żywym, śpiącym na służbie ludzikiem.
    Po wklepaniu kodu telefon nadal twierdzi, że połaczenia są zablokowane.
    Po dziesiąciu minutach odblokowują się, a klient dostaje pod rząd 5 SMS
    - ów z tą informacją - dokładnie tak, jakby ktoś spał i nagle się
    obudził, przerzucił wajchę i drze ryja, że już OK. Dla mnie bomba.

    Pzdr: Dogbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1