    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa KK na rynku - MasterCard z Deutsche Banku
    Date: Mon, 20 Oct 2008 18:54:21 +0200

    news:gdicjr$lmh$1@news.wp.pl...

    > I karty mi juz sie odechcialo. Potrzebne jest zaswiadczenia o zarobkach i
    > wizyta w oddziale aby zlozyc wniosek. Potem jest rozpatrywanie i chyba
    > jeszcze jedna wizyta w oddziale. Poczekam az sie dorobia bardziej
    > przyjaznej procedury.

    Do mnie też dziś zadzwoniła bardzo fajna pani. Także zrezygnowałem - brak
    procedury przenosinowej, przy normalnej chcieli ode mnie PIT, zaświadczenia
    o niezaleganiu i bóg wie co jeszcze.

    Złośliwie zadeklarowałem dochód 4900 zł i powiedziałem, że chcę złotą lub
    platynową. Podobno miało sie nie dać, bo to od 5000. :-) Co do limitu mi
    powiedziano, że około 3-krotność dochodów. Powiedziałem, że taki mnie nie
    interesuje, że raczej minimum 50k bym chciał, to mnie zaproszono ze
    świstkami do oddziału i bez przekonania stwierdzono, że każdy przypadek
    rozpatrywany jest indywidualnie.

    Ogólnie widać że to trudne początki, ale może się wyrobią.

    marekz