  • Data: 2003-12-10 14:04:53
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br78aj$1us$1@news.onet.pl...
    > ZGODA!
    > Tyle, ze musisz wziac pod uwage kwote, ktora zwraca koszty utrzymania
    > ciebie, jako klienta!
    > Niestety ponad polowa klientow bankow przynosi bankowi straty!
    > Wiec owszem pieniadze - ale nie jakas drobnica!

    Masz rację i tu chyba dlatego wymyślili kruczek z tymi przychodami, że
    miesięcznie coś koło 2000 (nie jestem pewnien). Z tego wynika, że ci którzy
    mają mniej niż 2000 nie są opłacalni. Z Lukasa byłem bardzo zadowolony już
    nawet olałem ten 1% oprocentowania, bo do oszczędności mam inny bank, ale
    kurde jesli miałbym już placić za prowadzenie konta to też chcę cos z tego
    mieć. Co trzy miesiace narośnie mi ten % który co miesiąc zapłacę za
    prowadzenie i wyjde na 0 w najlepszym wypadku. Więc mieć konto tylko aby
    mieć? Pozdrawiam HZ

    ps. Gdzie jest granica między pieniądzem, a drobnicą wg Ciebie?