  • Data: 2003-12-10 14:54:09
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br78di$7r5$1@news.onet.pl...

    > Pytanie - ilu klientom bedzie sie chcialo robic takie machinacje, jesli z
    > zalozenia jest to konto dodatkowe, a nie glowne?

    O jakich machinacjach piszesz ? Bo chyba zrobienie jednorazowo dwoch zlecen
    stalych na 2kPLN nie uwazasz za jakas niemozebnie trudna operacje do
    przeprowadzenia ? :)

    > Czy nowe oplaty sa powodem, zeby marnowac tak czas?

    Nie wiem bo z karty do Lukasa zrezygnowalem rok temu, ale policzmy:
    Zrobienie zlecenia: ~ 1 minuty czyli x2 to 2 minuty
    zaoszczedzone pieniadze 12PLN na rok
    hmmm poswiecic 2 minuty dla 12PLN - sam nie wiem ale chyba bym sie jednak
    pokusil chocby dla zasady

    > Za duzo tutaj medrkowania i ludowej ekonomii...

    Oj Michal, do tej pory uzwazalem Cie za "normalnego" czleka, ale cos mi tu
    klonem minika zaczynasz zalatywac :)))

    Poza tym w dalszym ciagu nie odpowiedzales gdzie tu widzisz logike:

    cytuje:
    "> Moze Ty nie myslisz logicznie? ;)
    > Bo ja rozumiem bank - aktywni uzytkownicy sa nagradzani - nie placa za
    > konto. Ci, ktorzy przynosza straty albo male zyski - nioech chociaz w
    czesci
    > ponosza oplaty.
    > Bank to nie spolka uzytecznosci publicznej!

    Wszystko pieknie ale wytlumacz w jaki sposob bank zarobi na "aktywnym"
    kliencie ktory przeleje na jeden dzien 2kPLN ?
    Dla kontrastu porownaj go z klientem ktory nie jest "aktywny" tylko trzyma
    te 2kPLN na koncie.
    Ja nijak nie moge tu doszukac sie logiki..."