  • Data: 2003-12-12 12:04:02
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:brca6t$1ll$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie moge sie wypowiadac za inne osoby, ale u mnie tak jak piszesz. Wyciagi
    > raz w mies., konto Pro.

    Tak, tylko, że już gdzieś czytałem na pbb, że nowej TOiP nie było z
    wyciągiem. :-)

    Czyli tym razem ci bez wyciągów są uprzywilejowani. Dostali wszystko, a ci z
    wyciągami nie dostali TOiP. :-) Ja kocham ten bank. :-)

    Czy ktoś kto otrzymuje wyciągi z Lukasa dostał nową TOiP. Albo NIE dostał?
    :-)

    Odnośnie NRB - do 'bezwyciągowców' było pisemko z nowym numerem, starym
    numerem i opisanym 'numerem skróconym'. Do tego było info od kiedy działa
    nowy numer i kalendarium wprowadzania NRB w Polsce. Wydaje mi się, że Ty już
    nie dostaniesz, bo skoro masz wyciągi n nowym numerem i opis jak korzystać z
    numeru skróconego, to wystarczy.

    Daj znać jak dostaniesz nową TOiP.

    --
    Pozdrawiam,