  • Data: 2003-10-24 10:34:40
    Temat: Re: Nowa karta KK - Lukas&Real
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krab napisal/a:

    > sprawa jest dla tych, co to nie maja sie jak dowartosciowac tylko
    > koniecznie jeszcze jedna karta do portfela wlozyc
    > np w care..costam, karta taka wymaga zlozenia masy papierkow (jak do
    > zwyklej kk), oplaty w wysokosci 10 zl rocznie ! i uprawnia wlasnie
    > tylko do zakupow w ich sklepie, jak dla mnie smiech na sali

    nie mam żadnej z takich kart (właśnie dlatego, że musiałbym złożyć podania,
    załączniki, zaświadczenia itd...), ale moim zdaniem za bardzo krytycznie to
    oceniasz.
    Są jeszcze promocje i rabaty dedykowane dla posiadaczy kart - jeżeli ktoś
    mieszka blisko danego hipera (robi tam co tydzień zakupy z wyboru a nie
    jeździ specjalnie dalej z powodu karty) to takie coś może się opłacać (w
    idealnym przypadku posiadacza silnej woli, pomijam tu większą skłonność do
    wydawania pieniędzy na pierdoły, która na pewno się ujawni w takim
    przypadku).

    Pozdrawiam
    Zbiggy