  • Data: 2003-03-11 11:14:46
    Temat: Re: Nowa placowka we Wrocku
    Od: k...@g...pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Hello Glenn,

    Tuesday, March 11, 2003, 11:54:11 AM, you wrote:

    G> Na Szewskiej??? Albo jestem ślepa, albo Lukas ma za sąsiadów Millenium i
    G> BZWBK na Piłsudskiego-na Szewskiej chyba nie? Z resztą co Świdnicka to
    G> Świdnicka ;))) Ostatnio byłam w Lukasie na Jedności Narodowej - tam to
    G> dopiero jest zagęszczenie banków ;)))

    Mea culpa, przeczytalem Szewska, pomyslalem Pilsudzkiego. Na Szewskiej
    to nawet nie wiedzialem ze jest placowka :))) Co do JN - w tamtych
    rejonach nie bywam, w ciagu 2 lat mieszkalem w 3 miejscach ale zawsze
    na poludniu :))

    Pzdr
    Konrad

    Ps. Moze bysmy (wroclawiaki) zorganizowali jakies nieformalne
    spotkanie towarzyskie? Pogoda zaczyna sprzyjac, niedlugo ogrodki na
    rynku rozwkitna :)

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl