  • Data: 2009-05-27 08:55:44
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 May 2009 10:41:58 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ano tak, zapomniałem że na grupie samych milionerów mamy i w ogóle, że
    > jak już się wydaje 10 tysięcy, to bez znaczenia czy 10 czy 10,5.... A
    > jak sto tysięcy to bez znaczenia czy 100 czy 105. :)

    Ale zapominamy o sednie sprawy. Taki duży upust ma na celu zmobilizować
    nas do zrobienia zakupów, których nie planowaliśmy/nie potrzebujemy etc.
    To, że jakiś tam śladowy odsetek klientów tylko wyszukuje takie okazję i
    korzysta to już inna historia. Moja delikatna podejrzliwość podpowiada
    mi, że bank tak ot sobie nie daje klientowi kasę za darmo ;)

    --
    xbartx