    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa prowizja Mastercarda w Citi oficjalnie
    Date: Sun, 16 Apr 2006 16:04:33 +0200

    <v...@g...pl> wrote in message
    news:e1n4nb$crp$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakies zrodlo tych rewelacji?

    Hm, wydaje mi sie, ze czytalem o tym jakies 1,5 roku temu. Wlasnie dlatego
    zapamietalem, ze byla mowa o prowizji za transakcje zagraniczne.

    > To "Discovery" o ktorym "trzeba pamietac" jest wydawane chyba przez kanal
    > telewizyjny o tej nazwie? Bo karty Discover sa z zalozenia kartami
    krajowymi,

    Coz, wstyd mi straszny, ze tam sie pomylilem przy nazwie swiatowego
    potentata w zakresie kart platniczych ;).

    > i dopiero stosunkowo od niedawna mozna nimi placic w Kanadzie i na
    Karaibach.
    > Ale nie ma przy tym zadnych oplat dodatkowych.
    >
    > http://www.discovercard.com/discover/data/faq/outsid
    e_us.shtml

    Byc moze cos sie zmienilo, albo moja pamiec zawiodla. Moze wlasnie byla to
    dyskusja przy zwiekszaniu obszaru akceptacji.

    MK