eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank › Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Data: 2004-06-29 21:29:23
    Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Miernik <m...@c...pl> wrote:
    > Przecież marek już nie ma, parę lat temu zostały zastąpione przez
    > euro, nie wiedziałeś?

    hmm - usmieszka nie wiedze, wiec tlumacze. Chodzi o marke banku. Dla wielu
    osob bedzie ona wiarygodniejsza od np. MultiBanku.
    Tak samo jak ludzie siedza caly czas w PKO BP czy w "horyzont" ;) Pekao SA -
    bo znaja.
    A nowy detal - to juz inna liga i o klientow musi bardzo zabiegac. Umowmy
    sie, ze cena nie gra dla wielu klientow az takiej roli. A widac, ze DB PBC w
    Polsce przystepuje do ofensywy (co ciekawe wlasnie oglosili, zecha wycofac
    bank z gieldy).
    I dobrze w sumie, bo to zmusi wszystkich do lepszej pracy.
    Efekty widac chociazby na rynku kart kredytowych czy kredytow hipotecznych.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1