eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank › Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Data: 2004-06-29 21:38:40
    Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:cbsdul$r1i$1@news.onet.pl...
    > > W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?
    >
    > W marce :)

    Hm, przecież oni nie są pierwszy rok w tym kraju. Naprawdę myślą, że marka w
    bankowości ma takie znaczenie, żeby ludzie mieli za nią aż tyle płacić? :-0
    Tym bardziej, że mam wrażenie, iż dla obywatela z portfelem +3000, to marka
    DB mimo wszystko jest dość abstrakcyjna. Dla mnie to są pomysły z kosmosu i
    skończą się jak za pierwszym podejściem. A szkoda w sumie, bo im większa
    konkurencja, tym lepiej.


    --
    Pozdrawiam,
    Washko
    http://www.odpowiedzialnosc.org/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1