eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa trendy karciane - karta internetowa z gazetą PrzekrójRe: Nowa trendy karciane - karta internetowa z gazetą Przekrój
  • Data: 2009-06-11 21:29:52
    Temat: Re: Nowa trendy karciane - karta internetowa z gazetą Przekrój
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Cze, 16:54, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Tak sobie właśnie z wieczora przeglądam kolejny numer Przekroju i
    > wpadła mi w oko taka oto reklama:
    >
    > http://img200.imageshack.us/img200/4186/kartaprzekro
    j.jpg

    > Nawet nieźle to się zapowiada, tylko ciekawe jak będą wyglądały
    > szczegóły i czy karta będzie rzeczywiście za darmo. Przewidziano nawet
    > jakiś podgląd.

    O, ciekawe! Nie moge tylko doczytac, czy ta karta bedzie miala postac
    "materialna", czy bedzie istniec wylacznie w internecie.

    > Ja jednak jestem lekko sceptyczny, bo patrząc na wydawcę
    > to mam takie nieodparte wrażenie, że trzeba się będzie udać do
    > oddziału :]

    Tutaj:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/40
    69b7e5c82610fa

    wydawca sie deklarowal ze niedlugo bedzie mozna nawet konto otworzyc
    na odleglosc. Wiec moze...?