  • Data: 2005-10-19 13:17:46
    Temat: Re: Nowe bledy nowego systemu (Lukas)
    Od: "Ewa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Admit" napisał

    > Panowie, zakładam że "nie działa" jest dużo lepsze od "źle działa".

    Słusznie, ale w moim przypadku źle działa. Od tygodnia wydzwaniam do nich i
    informuję, że chciałabym widzieć swoje oszczędności - zginęła mi lokata.
    Dowiedziałam się, że informatycy już nad tym pracują.
    Jest to dla mnie lekko stresujące, zanim zaczęli pracować, pieniądze były.
    Boję się, że jak skończą, będę bankrutem.
    Ewa