  • Data: 2005-07-26 21:58:48
    Temat: Re: Nowe druki????
    Od: Dariusz <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 26 Jul 2005 21:54:07 +0200, na pl.biznes.banki, r...@a...net.pl
    napisał(a):

    > To oni mają za każdym razem inny?
    > Też jestem z Wrocławia, ale zawsze przelewam na jakiś jeden rachunek :))

    Zdaje się, że rzeczywiście istnieje jakiś stały numer konta, na który
    były wcześniej realizowane zlecenia stałe (tzw. konto niesystemowe), ale
    odkąd zmieniłem bank i robię samodzielnie przelewy korzystam z tych
    podanych na fakturach. W okresie przejściowym przelewałem jeszcze na to
    niesystemowe. Chodzi chyba o to, by mieli zapewniony monitoring
    płatności poszczególnych faktur. Gdy było tradycyjne zlecenie stałe (ze
    zmienną kwotą, którą podawali bankowi) mieli większą pewność, że
    pieniądze trafią na konto w terminie, a teraz już nie. Dodam, że na
    fakturze nie znalazłem alternatywnego numeru, więc pokornie płacę tak
    jak sobie tego życzą :) Cóż, takie są uroki monopolu.